Αστυπάλαια: Η «πεταλούδα του Αιγαίου» ανοίγει τα τουριστικά της φτερά

Το σχήμα του νησιού της Αστυπάλαιας, το οποίο θυμίζει πολύ πεταλούδα που πετά μέσα στη θάλασσα, αποτέλεσε την έμπνευση για τη νέα τουριστική καμπάνια του δήμου, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα από την εταιρία Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου.

Στην παρουσίαση της νέας στρατηγικής της Αστυπάλαιας, μίλησαν μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος κ. Πανορμίτης Κονταράτος και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Μαρία Καμπούρη.

«Πυρήνας» της νέας καμπάνιας, η επίκτητη ενέργεια της Αστυπάλαιας

Κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας, είναι η ενέργεια που εκπέμπει το νησί της Αστυπάλαιας στον επισκέπτη, μέσα από το μότο  “Astypalea. Τhe Aegean  Energy Spring”. Η επίκτητη αυτή ενέργεια, πλαισιώνεται από τους κύριους τομείς στους οποίους στηρίζεται το νησί, δηλαδή τη  γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις  δραστηριότητες στη φύση. Στόχος της καμπάνιας, είναι η ενδυνάμωση των δεσμών της Αστυπάλαιας με τους νέους, τα ζευγάρια αλλά και τις οικογένειες, ώστε να βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους όταν αναζητούν προορισμό για τις διακοπές τους.

Γαστρονομία, Πολιτισμός, Ήλιος και Θάλασσα, οι τέσσερις κύριοι μοχλοί της τουριστικής ανάπτυξης

Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού αναφέρθηκε στην καμπάνια και έκανε ένα σύντομο απολογισμό των  δράσεων τουριστικής προβολής του τελευταίου διαστήματος  που περιελάμβαναν , μεταξύ άλλων, μεμονωμένες φιλοξενίες  αρκετών δημοσιογράφων, τρία group press trips με ξένους και Έλληνες  εκπροσώπους ΜΜΕ , παραγωγή περιεχόμενου  σε φωτογραφικό υλικό και θεματικά videos , ειδικές ενέργειες προβολής με influencers και ανθρώπους κύρους , στοχευμένες ενέργειες δημοσιότητας στο εξωτερικό (Volotea στη Βενετία, B2B στο Μιλάνο), καταχωρήσεις και αναφορές σε διεθνή έντυπα, αφιερώματα σε μεγάλες εφημερίδες του εξωτερικού καθώς και ανάδειξη του νησιού  στα ψηφιακά μέσα.

Ειδικά για την αγορά της Αμερικής η κυρία Καμπούρη εξήρε τη συμμετοχή της Αστυπάλαιας στην έκθεση στο Μαϊάμι  με τη στήριξη της Περιφέρειας   για την ενίσχυση της κρουαζιέρας. Αναφέρθηκε επίσης  στην προώθηση  του γαστρονομικού προϊόντος  του νησιού μαγειρεύοντας με διάφορους σεφ στη «Μέκκα της μαγειρικής», στο James Beard Foundation.

Παρουσιάζοντας την κεντρική ιδέα της στρατηγικής και της καμπάνιας, ο Πρόεδρος της MTC GROUP κ. Νότης Μαρτάκης  μίλησε για τη «στροφή» της διεθνούς αγοράς από τη μαζικότητα στην επιλεκτικότητα προς την οποία προσαρμόστηκε η Αστυπάλαια σε όλες τις δράσεις της με στόχο «την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του νησιού στο κατάλληλο κοινό , αποφεύγοντας τη μαζικότητα και τις συμβατικές μεθόδους προσέγγισης των αγορών που έχουν αμφίβολη αποτελεσματικότητα και μόνο τη δημιουργία εντυπώσεων εξυπηρετούν».

Πηγή: tornosnews.gr

Summer Holidays © Copyright © 2014 - 2020 All rights reserved.

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled.